بازاریابی کانال تلگرام
آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
نویسنده : یاسر موسوی

بازاریابی کانال تلگرام - استراتژی بازاریابی دیجیتال تلگرام
بازاریابی تلگرام
تلگرام در چند سال گذشته به یکی از سریعترین سیستم عامل های اجتماعی ، پیام رسان ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با داشتن برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند کانال ها ، گروه ها ، برچسب های رایگان ، فضای ذخیره سازی ابری ، گپ های محرمانه ، پیام های خود تخریبی و حریم خصوصی ، میلیون ها کاربر در سراسر جهان پیدا کرده است. تلگرام تنها پلتفرم اجتماعی برای کاربران است که داده های خود را از شرکت های بزرگ و ساختارهای دولتی محفوظ نگه می دارد. پاول دوروف ، بنیانگذار و مدیر عامل تلگرام ، ادعا می کند که برخلاف آنچه در سال 2014 برای واتس اپ و فیس بوک اتفاق افتاد ، تلگرام فروخته خواهد شد. همچنین بسیاری از مردم از خرید ممبر تلگرام مای ممبر استفاده میکنند.

اگر به محبوبیت تلگرام شک دارید ، اجازه می دهیم اعداد و ارقام به تنهایی صحبت کنند.

آمار تلگرام:
ماهانه بیش از 400 میلیون کاربر فعال.
هدف استراتژی تلگرام این است که تا سال 2022 1 میلیارد کاربر داشته باشد.
روزانه 1.5 میلیون کاربر به تلگرام می پیوندند.
روزانه 70 میلیارد پیام از طریق تلگرام ارسال می شود.
بیش از 800000 ربات فعال در تلگرام ایجاد شده است.
مخاطبان عمومی کانال های تلگرامی - 80 میلیارد عضو ، تولید 30 میلیارد بازدید از پست ها.
پویایی رشد تلگرام از مارس 2014 تا آوریل 2020: 

تلگرام در بین برنامه های پیام رسان از نظر تعداد کاربران فعال در رتبه 5 قرار دارد:

آمار: محبوب ترین برنامه های پیام رسان تلفن همراه در جهان از ژوئیه سال 2020 ، بر اساس کاربران فعال ماهانه (به میلیون ها نفر) | استاتیستا
با علاقه بیشتر کاربران به تلگرام ، بسیاری از شرکت ها و وبلاگ نویسان برای جلب مخاطبان جدید به آنجا نقل مکان کرده اند. بازاریابی تلگرام به یکی از برجسته ترین ابزارهای بازاریابی موبایل و دیجیتال تبدیل شده است.

بازاریابی تلگرام چیست؟
بازاریابی تلگرام روشی برای جلب و جذب مشتریان جدید با ایجاد انجمن هایی در تلگرام است - کانال ها و گروه ها ، تبلیغات در انجمن ها ، ایجاد ربات ها و حفظ ارتباط با کاربران.

بازاریابی تلگرام چه مشکلاتی را می تواند حل کند؟

ایجاد یک جامعه با تعامل کاربر ؛
برای پخش یک خبرخوان ایجاد کنید ؛
محتوای غنی را در قالب جدید به اشتراک بگذارید ؛
برخی از فرایندهای خود را خودکار کنید.
و خیلی بیشتر.
کانال ها و گروه های تلگرام ابزار اصلی استراتژی بازاریابی تلگرام هستند. این به تعامل با کاربران در نرم افزار پیام رسانی در سطوح مختلف کمک می کند. در حالی که کانال های تلگرامی برای پخش جریانی مطالب - اخبار ، نمای کلی محصولات ، توصیفات و مطالب مفید ، گزینه بسیار خوبی هستند ، اما گروه ها برای تعامل با کاربران و ارتباط مستقیم با آنها بسیار مناسب هستند.

کانال تلگرام چیست؟
کانال های تلگرام گروه هایی برای اشتراک و پخش محتوای شما هستند. این شبیه به یک گروه فیس بوک است ، اما تعاملی نیست. مشترکین می توانند محتوا را بخوانند ، آن را ارسال کنند و در رأی گیری شرکت کنند ، اما نمی توانند در مورد آن نظر دهند. دارندگان کانال می توانند متن ، تصویر ، فیلم ، فایل صوتی ، اسناد و پیوندهای خارجی را به اشتراک بگذارند. یکی از مزایای کانال های تلگرام - محدودیتی در تعداد عضوانی که می توانند به کانال ها بپیوندند وجود ندارد. به عنوان مثال ، محدودیت 200 دنبال کننده در گروه های واتس اپ وجود دارد. در تلگرام می توانید به راحتی میلیاردها فالوئر بدست آورید. بهترین کانال های تلگرامی در حال حاضر 4-5 میلیون کاربر دارند. شما همچنین میتوانید از خرید ممبر واقعی تلگرام ممبروان استفاده کنید.

گروه تلگرام چیست؟
گروه های تلگرامی چت های گروهی هستند که هر یک از اعضا می توانند پیام ، فیلم ، عکس و پرونده ارسال کنند. این یک ابزار عالی برای پاسخ به سوالات مشتری ، دریافت بازخورد و تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر است.

به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال تلگرام ، اکثر شرکت ها از یک روش دو طرفه یا سه جانبه استفاده می کنند. آنها کانال های تلگرامی مانند باربری آنلاین بارسی ایجاد می کنند تا محتوا را به اشتراک بگذارند و گروه ها را برای تعامل با مشتریان و روبات ها به منظور خودکار سازی فرآیند ارتباطات و فروش ، به اشتراک بگذارند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.